Wederom goede tevredenheidsscore voor Qpido

Published on

We zijn trots om te kunnen melden dat de trainingen van Qpido ook dit jaar hoog scoren op klanttevredenheid. Uit een recent onderzoek, uitgevoerd door Cedeo, blijkt dat de trainingen zeer hoog gewaardeerd worden, door zowel interne collega’s als externe partners. Qpido is onderdeel van Levvel en zorgt ervoor dat onderwerpen zoals liefde, diversiteit, seksualiteit en grenzen bespreekbaar worden gemaakt.

Meisje roze haar

Cedeo-keurmerk

In Nederland zijn er naar schatting zo’n 8500 opleidingsinstituten. Om de kwaliteit van deze instituten te meten, voert Cedeo doorlopend klanttevredenheidsonderzoeken uit. Tijdens deze onderzoeken worden klanten van de opleidingsinstituten benaderd om hun ervaringen te delen. Centraal staat de vraag in hoeverre de organisatie erin geslaagd is om de gewekte verwachtingen en gedane beloftes waar te maken. Wanneer 80% van de klanten ‘tevreden’ of ‘zeer tevreden’ is, krijgt een organisatie het Cedeo-keurmerk toegekend. 

Klanttevredenheidspercentage van 99,2% 

In 2024 heeft er opnieuw een klanttevredenheidsonderzoek plaatsgevonden. Interne Levvel-collega’s en externe partners zijn benaderd om hun ervaringen met Qpido te delen. Uit dit onderzoek is gebleken dat mensen zeer tevreden zijn over de trainingen van Qpido, met een klanttevredenheidspercentage van 99,2% (waarbij 100% het hoogst haalbare is)! 

Onderdeel van Levvel

Qpido is onderdeel van Levvel en zorgt ervoor dat onderwerpen zoals liefde, diversiteit, relaties, seksualiteit en grenzen bespreekbaar worden gemaakt. Dit doen ze door middel van voorlichtingen op scholen, ambulante hulpverlening, behandeling en training aan professionals die werken met kinderen, jongeren en gezinnen.

Meer actualiteiten